svar på frågestunden !

kan du nåt på thailänska ?
sv; läsa,skriva och prata  ;)

hur länge ha du bloggat?
sv; i lite mer än ett år ,  fast har ju haft ganska många olika under den tiden haha.

 vilka bloggar läser du?
sv; först och främst mina kompisars, sen har jag ju blogglovin där jag har massa olika , och sen självklart kissies och alla dom patetiska bloggarna haha :)

vad gör du om 10 år?
sv; jag har ingen aning, har alltid hatat den frågan för jag vet aldrig vad jag vill göra i framtiden tyvärr!

vad gillar du att göra på fritiden?
vänner,pojkvännen,shoppa och basket :)

hur gammal är du?
jag är 15 och fyller 16 om 4 dagar !:D

vem är din idol ?
jag har faktiskt ingen idol :o

favorit serie på tv ?
jag är faktiskt ingen tv människa om man säger så, men  one tree hill är den bästa helt klart !

favorit låt ?
finns många men
rihanna - rude boy
Black Eyed Peas - Alive
jesse mccartney - beautiful soul
är några favoriter just nu =)

favorit film ?
har faktiskt ingen favorit men taken är väll bra :)

Har du kille/är kär i nån?
ja det är jag och jag har varit tsm men min kille i lite mer än 2 månader :)

Dina favoritbloggar?
har ingen favorit, jag följer bara dom jag har på blogglovin :)

vad är din favorit färg?
haha det beror ju på vad det är på?;)

vad är ditt bästa minne?
asså jag har svårt att välja ut just ett minne, eftersom att det finns hur många som helst !
har suttit och tänkt nu i 20 min och kan fortfarande inte välja, kan skriva ett större inlägg om de när jag valt =)

Vilken är din favvo -rätt?
det är faktiskt ngn thairätt, vet inte hur jag ska förklara men det är typ som omelett med fyllning av kött och typ massa thaigrönsker och självklart äter man det med ris;)finns inget godare jag lovar !:')

Hur många läsare har du på din blogg?
det beror på om jag är aktiv eller inte,när jag inte är de så har jag runt 60-70 och när jag är aktiv har jag 90-150.
så det varierar väldigt mkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0