godmorgon (:

nu är det februari, fan en månad av det nya året har redan gått, närmar oss sommarn med stora steg ;)
sorry för att jag inte skrev ngt igår men pappa tog datan fö att jag kom hem en timme försent igår -.-
han har den fortfarande men jag sitter på mammas nu haha (y)
vi vann iaf match med 29-61, sjut härligt och det gick bättre än vad jag hade förväntat mig :)
efter drog jag till stan med lulleeee och edina , sen drog edina och jag hängde med lulle hem och det va där jag  fastna haha (a'
vi har nytt schema i skolan idag, och jag trodde vi börja halv 9 med musik så jag sov ju längre men det visa sig att vi hade musik halv 10 och  jenny ( våran mentor ) sa att det inte va ngn idé att jag kom om jag ändå skulle komma lite sent för lektionen är bara 40 minuter lång, så jag börjar halv 10 idag , skönt  !:)
nu ska jag käka frukost och kolla på the voice .
pusss :D

Kommentarer
Postat av: simone

Hey tjejen! Vad gör du ikväll ?

2010-02-01 @ 19:25:29
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0