detta händer alledles för ofta ...

hejsan  =)
förlåt för att jag inte bloggat ngt men det har hänt grymt mkt och jag  mår sååå dåligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen faktiskt, helst vill jag ju bara försvinna ..
så jag orkar inte snacka om vad som hänt under helgen och så.

kom iaf nyss hem från lucas och jag ska strax byta om till pyjamas ,är alltid skit trött för att jag oftast bara sover 4 timmar varje natt men ändå kan jag inte somna tidigt, undra varför?:o
men vet ni vad? imorn ska jag börja uppdatera som jag gjorde i början, dvs typ 4-6 inlägg per dag :)
och jag måste räkna alla röster på vinnaren av veckansblogg tävling kommer imorn !
det va allt jag hade  att säga för idag.
puss♥


Kommentarer
Postat av: maja

tyvärr så är det ju det :( <3

2010-02-15 @ 21:09:24
URL: http://majaostojic.blogg.se/
Postat av: Julia

svar. tack!:D

fin blogg du har.

kramar.

2010-02-16 @ 09:14:47
URL: http://juleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0